2012/02/16

Teszt: Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál

Sziasztok!

A héten érkezett meg hozzám a Max Factor megújult külsejű ikoninus szempillaspirálja, a 2000 Calorie.
Szinte csak Max Factor spirálom van, ezért ezt is nagy reményekkel próbáltam ki, olvassatok tovább, ha érdekel titeket, hogy milyen az előtte - utána eredmény! (:




,,Ünnepeljük együtt a Max Factor legnépszerűbb termékének és egyben a káprázatosan dús szempillák 20. születésnapját, melynek tiszteletére új köntösbe öltözött a 2000 Calorie szempillaspirál.  A Max Factor kis feketéje 3 egyedülálló variánsa kapott új külsőt és az eredmény minden esetben elbűvölő: akár 300%-kal dúsabb* pillák: Dramatic Volume a mélyfekete, dús szempillákért; Waterproof Volume a vízálló dús szempillák mestere, valamint a Curved Brush Volume&Curl ha íves, legyezőszerű szempillákkal hódítanál. "

Én nem is szeretnék senkit untatni fölösleges szájjáratással. A képek magukért beszélnek. (:

Before

After
Kapható február végétől a Max Factor állvánnyal rendelkező drogériákban és hipermarketekben.
Ajánlott fogyasztói ár: 2999 HUF

10 megjegyzés

  1. Engem személy szerint nagyon emlékeztet a Maybelline Colossal-jára, csak annak valamivel "dagibb" a keféje. o.O

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ígéretes! Ebből én is be akarok szerezni egyet :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon rákattantam most erre a spirálra, mindenképp be akartam szerezni egyet, de a képek alapján engem annyira nem győzött meg :(
    Most szomorú is vagyok, mert nagyon vártam már róla megerősítő bejegyzést -.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O :O hát akkor nem tudom, hogy neked mi az igazán jó spirál, mert szerintem ez nagyon az :D Nyugodtan állíthatom, hogy nekem eddig ez a MF spirál jött be legjobban. Reggeltől estig tart, és rengeteg dícséretet kaptam ezzel kapcsolatban, úgyhogy semiképp ne mondj le róla!

      Törlés
  5. Nagyon szép pillákat csinál. Ha jól látom még Ível is. Érdemes egyáltalán a Curved Brush Volume & Curl tÍpust megvenni, ha ez is ilyen szépen Ível? Tanácstalan vagyok, mert a Glamour-napokon mindenképpen be akarok szerezni egy ilyen spirált, csak még azt nem tudom melyiket.

    VálaszTörlés
  6. Köszi még megfontolom, de az is lehet, hogy mind a kettő hazajön velem. :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés