2012/06/26

TESZT: Oriflame eye liner stylo



Sziasztok! Ma az Oriflame eye liner stylo szemhéjfilcről lesz szó. Nemrég kifogytam a szemhéjtusból, ami számomra elengedhetetlen, mert a cicás szem a mindennapi sminkem kihagyhatatlan része. Soha nem volt még szemhéjfilcem, de ezzel már egész régóta szemeztem. A filces megoldás sokkal jobb és praktikusabb megoldásnak tűnt az ecsetesnél. Lássuk tényleg így van-e.





Szuper szolgálatot tesz! Számomra ez csillagos ötös. Nagyon ajánlom a kezdő "szemhéjtusolóknak", a remegős kezűeknek, szóval mindenkinek akinek nehezen megy a tushasználat. Pontosan a filchegy miatt nagyon egyszerű a felvitele. Könnyen, nagyon szép vonalat húzhatunk vele, és mivel a filc vége egész vékony a precíz vonalak sem jelenthetnek gondot. Egész biztos, hogy ezután nem térek vissza a sima ecsetes szemhéjtusokhoz.
Ami nekem még nagyon tetszett, hogy a régiekkel ellentétben ez nem tapadt fel a szemhéjam felső részére amikor felvitel után becsuktam a szemem. Azonnal megszáradt. Tartósságra is jó, 6-7 órát is kibír.
Most akciós áron 999 Ft-ért lehet megrendelni.

8 megjegyzés

  1. Én meg ma pont a Maybelline egyik filcéről írtam tesztet :))

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.hu/2012/06/maybelline-master-precise-filc-tus.html

    VálaszTörlés
  2. Én is gondolkodtam a filcen, ha kifogy az ecsetes biztos ilyet veszek! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem eddig egyetlen egyszer volt ilyen filcem (igaz az avonos volt), de nem tudtam használni, mert nem telt meg a filc vége fekete festékkel... nyomogattam, ráztam, leheltem, mindent csináltam vele, de csak nagyon ritkán egy-egy csöppöt sikerült kicsikarnom belőle, és ha véletlenül még egyszer áthúztam ugyanott a filc hegyét, már le is szedte onnan a felkent festéket... és a barátnőm is ugyanígy járt a sajátjával, úgyhogy vagy mindketten rossz példányt fogtunk ki, vagy az összes ilyen volt :S Én azóta nem próbálkozom a filcekkel :S De lehet, hogy más márkának mégis csak adni kéne egy esélyt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer régen Anyumnak is volt az Avontól egy filce, és neki sem ért sokat... :S Szerintem a márka hibája..

      Törlés
    2. Köszi, akkor tényleg meg kéne próbálni egy másik márkát is! :)

      Törlés
  4. ilyen voltaz első tusfilcem. imádtam:)

    VálaszTörlés
  5. valóban praktikus és könnyű vele dolgozni, viszont egy kis könny vagy egy zápor és tádám kész vannak a panda szemek...hát igen nem vízálló!

    VálaszTörlés