2012/09/06

TAG: "Mennyit ér az arcom?"

Sziasztok! A mai bejegyzésben a "mennyit ér az arcom" tag-et fogom elkészíteni, amit egy külföldi blogon láttam. Ennek az a lényege, hogy fel kell sorolni azokat a sminktermékeket, amiket minden nap használok, és leírni, hogy melyik mennyibe kerül. Lehet hogy sokan azt gondolják, hogy ennek semmi értelme, ami tulajdonképpen igaz is, de mivel másoknál is szeretem ezt a tag-et olvashatni, gondoltam én is megcsinálom. Készítsétek el Ti is!

ARC:
essence pure skin színezett hidratáló - 600 Ft
Cherie Beauty Finish púder - 500 Ft
Quiz Compact Rouge pirosító - 500 Ft
Avon Arabian Glow bronzosító gyöngyök - 2500 Ft


SZEMEK:
Oriflame szemhéjfilc - 1000 Ft
Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál - 2000 Ft
Gabrini szemceruza - 300 Ft


AJKAK
essence stay with me szájfény - my favourite milkshake - 650 Ft
Oriflame lip spa therapy ajakbalzsam - 650 Ft
essence rúzs  - all about cupcake - 650 Ft

ÖSSZESEN : 9350 Ft

Húha... először nem is gondoltam volna, hogy ennyi lesz. Viszont ha azt vesszük ez az összeg, csak így magában sok, ha belegondolunk, hogy itt összesen 10 termékről volt szó, akkor nagyon is jó (pláne, hogy valakinek csak az alapozója kerl ennyibe). Én megajánlok magamnak egy gazdálkodás 5-t! (:

A ti arcotok "mennyit ér"?

15 megjegyzés

  1. Hű, még sosem gondoltam bele, hogy összesen mennyi az ára mindannak, amit nap mint nap magamra kenek :D Én is megcsinálom szerintem ezt a tag-et!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na szuper :D Pont rád gondoltam, hogy örülnék, ha Te is megcsináldád :D De akkor gondolatolvasó vagy :D

      Törlés
  2. Nagyon jópofa ez a tag:D Lehet én is megcsinálom kíváncsi vagyok nekem 'mennyit érne' az arcom..

    VálaszTörlés
  3. jaj bele sem merek gondolni mennyi lenne XD

    VálaszTörlés
  4. jópofa ez a tag, lehet én is megcsinálom, bár bele sem merek gondolni, mennyi jönne ki!=D

    VálaszTörlés
  5. Dejó!Én is megcsinálom.

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Nincs olyan termék, amit minden nap használnék, ezét gondolom az én arcom 0-ás. :D
    Az amiket Te használsz, teljesen rendben vannak. :) És az az essence szájfény nekem is megvan, jó kis darab. :)

    VálaszTörlés
  7. Jó kis Tag ez! Tavaly már kitöltöttem egyszer, kb a kezdet kezdetén :) kíváncsi lennék most hogy alakulna a dolog :)

    VálaszTörlés
  8. én inkább nem számolom össze... csak égne a szépen lealapozott pofikám, hogy milyen összeget vagyok képes kiadni azért, hogy jól érezzem magam a bőrömben :D

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Én még tavaly töltöttem ki ezt a taget, lehet túl sok terméket szedtem össze, de nekem rettentően sokba jött ki :( Az Arabian Glow, Essence szájfény és a színezett hidratáló most nekem is benne van a napi rutinomban :)

    VálaszTörlés
  11. Ezt már régebben megcsináltam, lehet, hogy újból megkellene :D egyáltalán nem jött ki sok szerintem! Úgyhogy no para! :D

    VálaszTörlés
  12. Nekem is felpiszkálta a fantáziámat. Bár pl. munkába sokkal kevesebbet sminkelek, mint máskor.

    VálaszTörlés
  13. Na itt is van a link:)
    http://tinasmink.blogspot.hu/2012/09/tag-mennyit-er-az-arcom.html

    VálaszTörlés