2012/10/19

A tökéletes szalagavó - A frizura


Sziasztok! A tökéletes szalagavató sorozat 2. részével jelentkezem ma, aminek főszereplője nem más, mint a frizura. Végignéztem jó pár oldalt, és találtam is csodaszép alkotásokat (némelyik már tényleg alkotás számba megy), de sajnos én nem lettem közelebb a végső megoldáshoz, mert nem tudom, hogy ezek közül melyiket lehetne göndör hajból kivitelezni. Kontyot nem igazán szeretnék, valamilyen félig feltűzött, félig leengedett megoldásra gondoltam, de még fogalmam sincs. :D Azért remélem, hogy valamelyik kép segít valakinek a fodrásznál ülve. És várom a tippeket, hogy göndör hajból mit lehetne kihozni! :D



 

 
 
 




 Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


14 megjegyzés

  1. Az utolsó kép a legjobb, én olyat szeretnék:D
    Viccet félretéve, hajcsavarókkal nem lehetne szelídíteni a hajadon? Akkor lehet, hogy könnyebb lenne feltűzni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon gondolkozok én is, csak az a baj, hogy nekem szerintem nem fogja megtartani azt a formát, hanem visza fog ugrani... :/

      Törlés
  2. Hu nagyon jókat találtál. :) A fonás most nagyon divatos, most én olyat csináltatnék ha szalagavatóm lenne amiben van fonás.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is göndör a hajam és a szalagavatóra lett életemben először kivasalva és abból lett egy nem egyszerű hajköltemény a fejemen, de csak a feléből, a másik le volt engedve:) Gyönyörűek ezek a képek amúgy!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem ez kizárva, mert egyből összeugrik a hajam :D

      Törlés
  4. Szépek szépek, bár én úgy vagyok vele, hogy a kevesebb több egy szalcsin, egy egyszerűbb konty nekem jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Én is az egyszerűbb kontyokat v frizurákat szeretem, erre nem pont nekem volt extrém hajam a szalagavatómon?? :D
    Nagyon dús és erős szálú hajam van, ami nehezen tartja meg magát, úgyh nekem is szűk volt a lehetőségek köre, de a fodrász nem volt szívbajos egy teljes flakon hajlakkot a fejemre fújni. Bőven kitartott reggelig a frizurám. :D

    Szerintem ha a hajaddal nem tudsz nagyon variálni, a kiegészítőkkel kell, pl. virágos hajcsattal, hatalmas nyaklánccal, feltűnő karkötővel... Én legalábbis ezt csinálnám. A göndör haj önmagában is szép. :) A lányok többségének órákig sütögetik ilyenkor h göndör legyen. :D ;)

    VálaszTörlés
  6. Én is hasonló gondban vagyok: hamarosan lesz egy esküvő, ahol koszorúslány leszek. Ráadásul kiderült, hogy előrébb hozták... se frizuraötletem se ruhám:(
    Szépek ezek a fonatok csak sajnos sötét hajon kevésbé mutatósak.

    VálaszTörlés
  7. Engem a második kép teljesen lenyűgözött: annyira szép a csaj hajának a színe és maga a frizura, itt néztem 5 percig. Nekem ilyen színű haj kell! :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem félig feltűzött frizurám volt (kb. ilyen Belle-szerű a Szépség és a Szörnyetegből), a SZ.A. napján készültek a tablófotók is, és kicsit megbántam már azt, hogy nem csak egyszerűen be lett szárítva, és mondjuk egy szép csattal megtűzve oldalt...

    VálaszTörlés
  9. Egyébként, hasonlóan az előttem szólóhoz, nekem is félig feltűzve volt a hajam anno a szalagavatón és visszanézve a képeket nem volt jó választás. A tablóképen szimplán be volt szárítva és sokkal jobban nézett ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó de azért szerintem egy tablófotózáshoz, meg a szalagavatóhoz (ahol ugye ott a keringő) más típusú haj illik. Fényképezéshez én sem akarok semmi extrát, de azért ilyenkor szerintem valami kicsit különlegesebbet érdemes viselni.

      Törlés
  10. Szerintem göndr hajból nagy szép vastag fonatokat lehet csinálni, vagy tényleg szimplán beletűzni valamit.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűek ezek a frizuk! Nekem egy picit hullámos a hajam, de kontyot nem szeretnék, ezt már most leszögeztem a fodrászomnak. :D Szerintem be lesz göndörítve szépen, profi módon, maximum oldalt feltűzetem vagy ilyesmi :D Nincs még konkrét elképzelésem, de bízom a fodrászomban meg a kézügyességében ^^

    VálaszTörlés