2013/06/05

Cheap deal: Mart of China - Online olcsón

Image Hosted by ImageShack.us

A héten váratlanul kaptam egy hírlevelet a Mart of China nevű oldaltól a legfrissebb akcióiakkal. Fura volt, mert a gmail átlagban elég jó kiszűri a nem várt és indokolatlanul érkezett leveleket, így azért csak megnéztem, hogy miről is van szó. És milyen jól tettem! A Mart of China-n ingyenes kiszállítás mellett (CSAK ékszerek esetében ingyenes), szuper áron lehet hozzá jutni a legnépszerűbb ebay-es darabokhoz. És hozzáteszem, hogy nem dupla áron, óriási haszonnal, mint mondjuk az Oasap esetében, hanem közel ugyanannyiért. És a férfi részlegük is meglepően jó! Mivel sokan írtátok, hogy nem mertek ebayről rendeltek, ez egy jó alternatív lehet. Összegyűjöttem nektek néhány darabot, én tuti rendelek! :)

Image Hosted by ImageShack.us

Szegecses magassarkú 16.69$ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Pánt nélküli peplum ruha - 15.93$ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us
Nyomott mintás szoknya - 6.73$ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Csipke felsős ruha - 11.63$ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Kék csipke ruha - 12.73$ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Rojtos bikini - 12.04 $ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Fekete bikini - 14.15 $ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Szivecskés dupla ujjas gyűrű - 3.58$ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us

Szárnyas nyaklánc - 4.84 $ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us
Zöld-bézs oldaltáska - 10.23 $ - ITT

Image Hosted by ImageShack.us
Steppelt piros táska - 8.92 $ - ITT


Image Hosted by ImageShack.us
Elegáns fekete táska - 13.56$ - ITT


Image Hosted by ImageShack.us
Krokodil mintás pasztell - 12.19 $ - ITT


Nektek hogy tetszik a kínálat? 
Fogtok valamit rendelni? Nekem különösen a táskák tetszenek. :P

22 megjegyzés

  1. Oh de jó dolgokat szedtél össze, az a peplum ruha kifejezetten tetszik *.*
    Itt van valami garancia, ha pl. valami 2 alkalom után nem úgy viselkedik, ahogy kéne? (Nemrég megjártam egy e-bayes táskával)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Nekem a krokodil mintás pasztell táska tetszik a legjobban, szerintem azt a közeljövőben meg is fogom rendelni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Fruzsi! Nem akarsz majd írni erről az oldalról egy részletesebb bejegyzést ha már rendeltél tőlük?
    Nekem még nincs tapasztalatom az online vásárlásról és az angolom sem legjobb. Fogalmam sincs, hogy működik a fizetés, meg ilyenek... Hálás lennék.:)

    VálaszTörlés
  5. A csipkés ruha nagyon tetszik, de ebayen ugyanez 26 dollár, ezért kicsit szkeptikus vagyok, hogy tényleg ugyanez a darab érkezne-e hozzám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ebayen ehhez nagyon hasonlókat (ugyanezt nem találtam meg) 12-16 dollért is találtam.

      Törlés
  6. Fhuu..ez nagyon jó!! :)) előreutalással kell fizetni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, külföldi webshopoknál mindig előre kell fizetni. :)

      Törlés
  7. Szia!
    Hol találtad, hogy ingyenes a szállítás? Én csak horribilis árakat találok a szállítási díj kalkulátornál :( Pedig tényleg szuper dolgok vannak fenn!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igazad van, én néztem félre, csak az ékszerek esetében ingyenes a szállítás, javítom is a posztot.

      Törlés
    2. De egyáltalán nem horribilisek az árak. Fürdőruha esetében pl. 3 $, ruháknál 5. Az annyira nem vészes szerintem...

      Törlés
  8. valaki elmagyarázná, hogy működik a fizetés? hülye vagyok ezekben :)

    VálaszTörlés
  9. A csipkés ruha az asos-ról származik és a többi ruha sem eredeti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az, hogy nem eredeti?? Te látsz itt kamu márkát feltüntetve? :D :D Martof CHINA. Mire vártál, márkás ruhákra?

      Törlés
  10. Az utolso taska nagyon elnyerte a tetszesem.Kicsit bovebben tudnal irni az oldalrol,h milyen a szallutas stb..Koszi elore is s a limket is!! :)

    VálaszTörlés
  11. tényleg meglepően olcsó! és nagyon jók! Várom én is a posztot róla! :)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés