2013/07/28

SMINK: Pop art képregény inspirálta



A mai poszt kicsit különlegesebb lesz az átlagosnál. Ezúttal a SmaragdPlum blog írójával egy közösen kiválasztott téma alapján készítettünk el egy sminket. Nyugalom, nem ment el az eszem, a témánkat a pop art stílusú képregényekből merítettük. Nem kifejezetten hétköznapi smink, mindenesetre nagyon vicces volt elkészíteni, és a fényképeket megcsinálni, bár a 40 fok nem tett túl jót a pöttyeimnek. :D
Ha eddig még nem tettétek, látogassatok el a SmaragdPlum blogra is, ugyanis csodaszép sminkeket fogtok találni! :)








Arc:
Oriflame Ever Lasting alapozó 
Max Factor Creme Puff púder - Translucent
Lovely Magic Pen korrektor
Max Factor Flawless Perfection pirosító - 237 Naturelle
Rimmel Soft Kohl Kajal szemceruza - 071 Pure White (pöttyök)
Oriflame Eye Liner Stylo szemhéjfilc (kontúrok)
Szem:
Oriflame szemöldökárnyaló készlet
Astor Eye Artist szemhéjpúder - Just a crush
Oriflame Studio Artist zselés szemhéjtus
Max Factor Clump Defy szempillaspirál
Ajkak:
Oriflame Lip Impact Crayon - Striking Rose

6 megjegyzés

  1. Két éve farsangon ilyen sminkem volt. Aztán hazafelé elmosta az eső.. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami marha jó! Az első kép azt hittem szerkeztve van, majd amikor tovább görgettem.. :O Gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kajak azt hittem én is, hogy szerkesztve van az első kép:O nagyon jó munkát végeztél:D

      Törlés
    2. Köszönöm! :) :D Egyébként annyira féltem, hogy nagyon rossz lett, és mindenki ki fog nevetni... :D

      Törlés